نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

نرم ‌افزارهای گوشی همراه مخصوص دونده ها

  • کد خبر: ۲۶۷۵۵
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
نرم ‌افزارهای گوشی همراه مخصوص دونده ها
نرم‌افزار‌های متعددی برای ios و اندروید وجود دارند که قادرند گوشی یا تبلت شما را به یک مربی خصوصی تبدیل کنند و چربی‌های اضافه شما را از بین ببرند.

اگر با دویدن، خودتان را به باشگاه می‌رسانید، بنابراین زیرنظرداشتن مراحل تمرین در باشگاه برای شما ضروری خواهد بود. این ‌نرم‌افزارها می‌توانند شما را به ورزش مشتاق کرده و با زیرنظرداشتن پیشرفت در تمرین، شما را راهنمایی کنند. ‌نرم‌افزارهایی مانند RunKeeper, Nike+ Run Club, MapMyRun و Runtastic قادرند افراد تازه‌وارد و کسانی را که سال‌ها سابقه دوندگی دارند، همراهی کنند. تمامی این نرم‌افزارها با استفاده از جی‌پی‌اس تلفن همراه مسیر، مسافت، زمان و کالری مصرفی شما در طول حرکت را ثبت می‌کنند. علاوه براین زمانی که مسافت مشخصی را پشت‌سر می‌گذارید، می‌توانند مسیر و سرعت شما را به صورت صوتی برایتان اعلام کنند.


RunKeeper نسخه ios دارای نسخه اندروید به شما امکان تنظیم آلارم برای تمرین را می‌دهد.


Runtastic دارای نسخه ios ، نسخه اندروید با ارائه ویژگی “Story Mode” دویدن را جذاب‌تر می‌‌کند.


Nike+ Run Club نسخه ios ، نسخه اندروید با داشتن چالش‌های متعدد، کاربران را به رقابت مجازی با یکدیگر دعوت می‌کند.


Strava دارای نسخه ios ، نسخه اندروید یکی دیگر از نرم‌افزارهای موردعلاقه است؛ چون تنها یک نرم‌افزار تمرینات ورزشی نیست و شبکه اجتماعی ورزشکاران نیز محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند دیگران را دنبال کرده و تصاویر خود را پست کنند و حتی دیدگاه‌های خود را درباره تمرینات دیگرکاربران اعلام کنند. این نرم‌افزار به شما امکان رقابت با دیگردوستان و کاربران را نیز می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->